Aangekomen in Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daan Brinkman - WaarBenJij.nu Aangekomen in Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daan Brinkman - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Singapore!

Door: Daan Brinkman

Blijf op de hoogte en volg Daan

02 Juni 2015 | Singapore, Singapore

We zijn vannochtend richting Singapore vertrokken vannaf Dubai. We hebben behalve enorm veel lichtjes in het duister niet veel van Dubai kunnen zien aangezien we rond middennacht aankwamen. En rond 2 uur weer wegvlogen.
Op het vliegveld zelf was er veel goud en andere luxeproducten te koop. Af en toe liep er een groepje sjeiks langs die enorm druk waren met hun mobielen, wel een grappig gezicht.

Na de pauze in Dubai zijn we in het vliegtuig gestapt richting Singapore. Ook deze vlucht was goed geregeld. Met een compleet entertainment systeem, warme handoekjes en prima maaltijden leek het net 1 class. Maar na de lange reis waren we blij toen we aankwamen in Singapore.

Het vliegveld in singapore was anders dan de vorige vliegvelden. De ruimtes waren allemaal heel groot, en er hing veel mooie kunststukken. Alles ging ook heel "smooth" qua bagage en singapore betreden. Met de terminalshuttle zijn we naar de metro gegaan, en met de metro kan je met een paar singapore dollars gemakkelijk door de stad reizen.

Over de stad gesproken: het is echt gruwelijk groot. Enorme gebouwen/ en mooie architectuur. We hebben nog niet heel veel kunnen zien, maar dat komt morgen wel.

Eenmaal aangekomen bij de metro stop dichtbij marina bay sands, kon je pas echt voelen hoe warm het is. In onze lange broeken sjokte we richting het hotel.

In het hotel werd ons verteld dat we moesten wachten op onze kamer door de drukte in het hotel. Dit is weer gecompenseerd met een extra uurtje blijven morgen.

Ik zal weer wat fotos toevoegen singapore en het hotel.

Nu gaan we eerst lekker relaxen en in het zwembad boven, en naar de lichtshow kijken!

• 02 Juni 2015 - 13:34

Oe Taante:

Leuk hoor, om zo een beetje mee te maken wat jij allemaal ziet en doet.
    Lekker genieten! XXX

• 02 Juni 2015 - 13:43

Dominic:

Wauw, super jongens! Blij dat jullie goed zijn aangekomen! Veel plezier en keep us posted!

• 02 Juni 2015 - 16:25

Ria:

He Daan, je verslag is echt mee genieten. Fijn.

• 02 Juni 2015 - 17:04

Linda:

Hoi Daan en Arjan,
    Leuk hoor om te lezen. Ik volg jullie op de voet. Heel veel plezier!!

• 02 Juni 2015 - 17:15

Anneke :

leuk om alle verhalen te lezen :) fijn dat jullie zijn aangekomen heel veel plezier maar ach dat zal vast lukken :)

• 02 Juni 2015 - 17:53

Je Ouwe:

Net even gekeken in welk sjofel optrekje jullie slapen vannacht. Dat is nog geen backpacken meer!!
    Veel plezier!

• 02 Juni 2015 - 19:01

Harro:

Prachtig verslag, hou dat vol. Dan voelen wij ook een beetje van jou plezier hier thuis!
    Geniet maar fijn van jullie eerste "jeugdherbergje".

• 02 Juni 2015 - 22:16

Petra :

Is het mogelijk om privé te kletsen, zodat je nieuwsgierige ouders hiervan niets meekrijgen??? :)

• 02 Juni 2015 - 22:26

Martine :

Gaaf allemaal zeg! Nu al....en de reis is nog maar net begonnen!

• 04 Juni 2015 - 10:43

De Rosjes :):

Ha Daan,
    Leuk om je berichtje te lezen! Heel veel plezier gewenst
    en groetjes uit Eelde van de rosjes! :)